onsdag 15 juli 2015

Juicefasta dag 3: this is madness, pure madness

Hungern är borta, yrseln likaså. Frusen var jag men det botades med bastu.

Höll mig mest till fruktjuicer idag, Grönsaksjuicen var verkligen ingen höjdare. Drack en jättegod smoothie på Safari idag. Den innehöll mango, spenat och grönt te. Måste göra en hemma.

Började vårt kattbursprojekt idag. Jag hade inget tålamod alls, ingen direkt styrka i armarna när jag skulle såga bitarna till stommen. Det finns en hel del projekt inomhus också, rensning av förråd. Just nu skulle jag vilja slänga ALLT på tippen. Irritation och frustration är mina följeslagare just nu.

Känner världens sug efter kött, kött och åter kött... ja och chips. Få se om morgondagen känns bättre. Jag ska i alla fall besöka frissan. Är så rackarns less på allt j-a hår.

Alltså fasta är inget för "mesar". Hur ids man? Dagarna har gått åt till att önska att de ska ta slut så man slipper plågan. Snälla, låt det vända imorgon..

 Juice på apelsin, ananas, ingefäram chili. SUPERGOD!

Gjorde te på "resterna" samt lite kryddor. Gott te med ordentligt sting.
















Kattbursbygge. Maken var tvungen att rycka in när tålamodet tröt.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar